Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • | Log out

Quick Launch

  • Remaining Construction Works for KM Customer Contact & AMI Center

    ​The scope of works comprises remaining construction works for Kahramaa Customers Contact and Automatic Metering Infrastructures (AMI) Centre. Supply, Installation, testing and Commissioning of ...
    01.08.2017
    17.07.2017
  • Mekaines RPS and Associated Pipelines

    ​Detailed design, supply material & equipment construction, erecting, testing, and commissioning, detailed hydraulic study, Design & laying of approximately 2175 meters of DI water mains of ...
    28.03.2016
    20.09.2019
  • Extension of Distribution Network – Phase 6 - Package A

    Extension & Looping of DI pipes including necessary fittings for Water Distribution network of diameters ranging between 100 mmØ to 1200 mmØ. The scope also comprises installation of MDPE pipes ...
    12.08.2015
    12.03.2020
  • Extension of Distribution Network – Phase 6 (Package E)

    ​Extension & Looping of DI pipes including necessary fittings for Water Distribution network of diameters ranging between 100 mmØ to 1200 mmØ. The scope also comprises installation of MDPE pipes ...
    11.08.2015
    18.11.2020
  • Extension of Distribution Network – Phase 6 - Package D

    Extension & Looping of DI pipes including necessary fittings for Water Distribution network of diameters ranging between 100 mmØ to 1200 mmØ. The scope also comprises installation of MDPE pipes ...
    09.08.2015
    08.08.2016
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.