Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • | Log out
Reduce Your Bill

Office

Bedroom

Majles

Salon

Kitchen

Garage

Basment

News

KAHRAMAA Marks World Autism International Day

​As Part of its Social Responsibility EffortsThe Qatar General Electricity and Water Corporation "KAHRAMAA" marked World Autism Awareness Day, which falls on April 2 of each year, by lighting its buildings in blue.KAHRAM ...

KAHRAMAA Sees Jump In Use Of Online Smart Services

Qatar General Electricity and Water Corporation "KAHRAMAA" has witnessed a remarkable rise in the usage of its smart services during the past few days. This rise can be attributed to KAHRAMAA’s endeavor to provide high-q ...

KAHRAMAA Observes Earth Hour

Qatar General Electricity and Water Corporation "KAHRAMAA" marked the global event "Earth Hour" by turning off the lights at its various buildings for an hour, from 8:30 until 9:30 pm on Saturday 28 Mar ...

KAHRAMAA Undertakes Precautionary Measures Against COVID-19

To Reduce the Spread of the VirusThe Qatar General Electricity and Water Corporation "KAHRAMAA" has taken a number of precautionary measures and actions to prevent against Coronavirus 2019 (COVID-19) and limit its spread ...

KAHRAMAA, Oracle sign agreement for state-of-the-art CRM & Billing Management System

​Qatar General Electricity and Water Corporation "KAHRAMAA" signed today an agreement with Oracle Corporation (Oracle) to implement a Customer Relationship and Billing Management System, aiming to provide a remarkable un ...

KAHRAMAA Revises Ezab Tariff To Support Livestock Sector

​Qatar General Electricity and Water Corporation "KAHRAMAA" has announced that the Ezab (livestock farms) will be considered as producing farms in calculating electricity and water consumption tariffs, as of February 202 ...
All News
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.