Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • | Log out
Reduce Your Bill

Office

Bedroom

Majles

Salon

Kitchen

Garage

Basment

News

KAHRAMAA Visits Al Janoub Stadium Cooling Stations

As part of the tasks of the District Cooling Services DepartmentThe Manager of the District Cooling Services Department at the Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA”, Eng. Abdul Aziz Al-Hammadi, made a periodic ...

KAHRAMAA Relaunches the Seasonal Sealine Water Tanker Filling Station

For the fourth consecutive seasonQatar General Electricity and Water Corporation "KAHRAMAA" relaunched the seasonal Sealine Water Tanker Filling Station for the fourth season in a row, to provide safe drinking water for ...

KAHRAMAA Wins International Award for Occupational Health and Safety

Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) has received the 2019 Occupational Health and Safety Award from the British Royal Society for the Prevention of Accidents (RoSPA). The award was presented through a virt ...

KAHRAMAA Wins GCC Best e-services Award

​Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) has won the award of best e-services amongst the GCC countries. The award is one of three categories included in the outstanding performance award for customer services ...

Kahramaa Enters Guinness World Records for Largest Drinking Water Storage Tank in the World

​A New World Record for the State of QatarQatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA achieved a new world record for the State of Qatar by entering the Guinness World Records for Largest Drinking Water Storage Tank, ...

KAHRAMAA Organizes the ‘Monthly Conservation Balance’ Competition 2020

Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA”, through its National Program for Conservation and Energy Efficiency (Tarsheed), is organizing a national competition named ‘Monthly Conservation Balance’ as part of its c ...
All News
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.