Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Reduce Your Bill

Office

Bedroom

Majles

Salon

Kitchen

Garage

Basment

News

KAHRAMAA gears up for National Sport Day

​Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) has completed all its preparedness to organize the eighth edition of National Sport Day on upcoming Tuesday, February 12 at beach 4 of Katara Cultural Village under ...

​KAHRAMAA initiates awareness campaign for its valued customers

Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) has launched an awareness campaign to facilitate its valued customers in getting smooth services.   This campaign, which runs for three months, targets all c ...

Tires recycling event at KAP

​KAHRAMAA represented by the National Program for the Conservation and Energy Efficiency (Tarsheed) has organized a full- day event today at iconic KAHRAMAA Awareness Park (KAP) to create awareness among environment- friendly c ...

​KAHRAMAA Dome in Darb Al Saie

As part of its participation in the annual celebration of Qatar National Day, which falls on December 18 of every year, Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMAA) will be observing the Darb Al Saie festivities t ...

H.H. Amir of Qatar commissioned KAHRAMAA’s Water Strategic Mega Reservoirs Project

​His Highness Sheikh Tamim bin Hamad Al Thani, Amir of the State of Qatar commissioned the Water Strategic Mega reservoirs Project in a ceremony held by Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” at Umm Slal w ...

Annual Planning Forum 2018

​Under the theme of " Corporate Sustainability Towards Regional Excellence", Qatar General Electricity & Water Corporation (KAHRAMAA) organized the Annual Planning Forum 2018; in the presence of H.E. Saad bin Sher ...
All News
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.