Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • | Log out
  • Tarsheed Carnival 2020

    ​The annual Tarsheed Carnival is one of the most important environmental sustainability and awareness events in the country that showcases sustainability efforts of public and private institutions. ...
    18.02.2020 08:00
    27.02.2020 09:00
  • KAHRAMAA Celebrating National Sport Day 2020

    ​Qatar General Electricity and Water Corporation (KAHRAMA) will be organizing many sports events and activities during the National Sports Day on Tuesday, 11 February 2020 at "Katara”, beach ...
    11.02.2020 08:00
    11.02.2020 05:00
  • KAHRAMAA Opens An Establishment Center In KidZania Doha

    ​Qatar General Electricity and Water Corporation “KAHRAMAA” opened an establishment center in the entertainment city “KidZania Doha, with the aim of introducing the activities and services of ...
    21.01.2020 12:00
    21.01.2020 11:59
  • Launch Of Smart Registration

    ​Qatar General Electricity and Water Corporation "KAHRAMAA" announced the launch of the "Smart Registration" service heralding a quantum leap in the level of services provided by ...
    06.01.2020 12:00
    06.01.2020 11:59
1 2 3 4 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.